Milžiniškas išpardavimas, iki 80 % nuolaida
Vertės sudėtinės pakuotės, iki 72 % nuolaida

 BENDROSIOS SĄLYGOS

DaniDarx, s.r.o., ID Nr. 24209139, kurios buveinė yra adresu Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9, įregistruota Prahos municipalinio teismo tvarkomame komerciniame registre, bylos Nr. C 188831, atstovaujama generalinio direktoriaus Ruslano Skopalo, dėl prekių pardavimo per elektroninę parduotuvę, esančią adresu https://www.nedeto.lt/

Informacija, kurios neturėtumėte praleisti pro akis:

➔    Užsakymo proceso metu galite pasirinkti mokėjimo būdą ir pristatymo būdą.

➔    Paspausdami mygtuką "Pirkti", jūs sudarote su mumis pirkimo sutartį dėl atitinkamų prekių ir įsipareigojate sumokėti mums pirkimo kainą.

➔    Klientas vartotojas turi teisę per 120 dienų atsisakyti pirkimo sutarties nenurodydamas priežasčių.

➔    Mums labai svarbi klientų asmens duomenų apsauga. Informaciją apie tai, kokius asmens duomenis, kodėl ir kaip tvarkome, rasite mūsų asmens duomenų tvarkymo politikoje.

 

1.         KAS MES ESAME?

DaniDarx, s.r.o.,

Pagrindinė būstinė: Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9

ID: 24209139

DIC: CZ24209139

įregistruota Prahos municipalinio teismo C skyriaus C skirsnyje, intarpas 188831, atstovaujama generalinio direktoriaus Ruslano Skopalo (toliau - "Pardavėjas" arba "mes")

El. paštas: info@nedeto.lt

2.         SKUNDAI IR GRĄŽINIMAI

Skundų ar grąžinimo adresas:

OMNIVA LT (rūšiavimo centras) - Packeta International 906 706 15 Perspektyvos g. 32 LT-52104, Kaunas (buvęs Ateities pl. 45B, Kaunas) Lietuva

3.         KOKIA YRA BENDRŲJŲ SĄLYGŲ GALIOJIMO IR TAIKYMO SRITIS?

3.1.         Teisės pasirinkimas. Šios Pardavėjo bendrosios pardavimo sąlygos (toliau - Bendrosios pardavimo sąlygos) reglamentuoja, vadovaujantis Civilinio kodekso (toliau - Civilinis kodeksas) Nr. 89/2012 Coll. 1751 straipsnio 1 dalimi, šalių tarpusavio teises ir pareigas, atsirandančias dėl pirkimo sutarties (toliau - Pirkimo sutartis), sudarytos tarp mūsų ir vartotojų arba verslininkų (toliau - Pirkėjas arba Jūs) mūsų internetinėje parduotuvėje www.nedeto.lt, arba jos pagrindu.

3.2.         Tarptautinis elementas. Tarptautinio elemento egzistavimo atveju mes sutinkame, kad mūsų teisiniams santykiams bus taikoma Čekijos Respublikos teisė, ypač Civilinis kodeksas. Tačiau pasirinkdamas šią teisę pagal 2008 m. birželio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 593/2008 dėl sutartinėms prievolėms taikytinos teisės ("Roma I") 3 straipsnį, klientas nepraranda apsaugos, kurią pagal "Roma I" 6 straipsnio 2 dalį suteikia jo nuolatinės gyvenamosios vietos šalies teisės nuostatos.

3.3.         Elektroninė parduotuvė. Internetinę parduotuvę valdome interneto svetainėje, esančioje adresu www.nedeto.lt (toliau - elektroninė parduotuvė).

3.4.         Kas laikomas vartotoju. Vartotoju laikomas bet kuris fizinis asmuo, kuris ne verslo veiklos srityje arba ne savarankiškai vykdydamas savo profesinę veiklą sudaro su mumis pirkimo-pardavimo sutartį arba kitaip teisėtai bendrauja su Pardavėju (toliau - vartotojas).

3.5.         Kas laikomas verslininku. Verslininku laikomas fizinis ar juridinis asmuo (pvz., bendrovė, kooperatyvas, institutas), kuris savarankiškai savo sąskaita ir atsakomybe pagal verslo liudijimą ar kitu pagrindu vykdo pelningą veiklą, ketindamas nuolat užsiimti šia veikla siekdamas pelno (toliau - verslininko veikla). Šis asmuo sudaro pirkimo sutartį su Pardavėju arba kitaip teisėtai sudaro sandorius su Pardavėju vykdydamas savo ūkinę veiklą (toliau - verslininkas). Vadovaujamės principu, kad verslininkams taikomos šių Bendrųjų sąlygų nuostatos taikomos klientui, kuris nurodo savo PVM mokėtojo kodą ir, jei reikia, mokesčių mokėtojo kodą.

3.6.         Susipažinimas su GTC ir pritarimas jam. Pateikdami užsakymą užsakymo užbaigimo mygtuku patvirtinate, kad susipažinote su VTS, įskaitant klientams atskleidžiamą informaciją prieš sudarydami pirkimo sutartį pagal šias VTS, ir aiškiai sutinkate su jų galiojančia ir įsigaliojusia redakcija tokio patvirtinimo metu.

4.         KĄ PAGAL ĮSTATYMUS PRIVALOME PASAKYTI VISIEMS KLIENTAMS PRIEŠ SUDARYDAMI SUTARTĮ?

4.1.         Pardavėjo leidimai ir kontroliuojančios institucijos. Pardavėjas turi teisę parduoti prekes pagal prekybos licenciją. Prekybos kontrolę pagal savo kompetenciją vykdo kompetentinga prekybos institucija. Priežiūrą asmens duomenų apsaugos srityje vykdo Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija. Priežiūrą vartotojų apsaugos srityje vykdo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

4.2.         Prekių nuotraukų iliustracinis pobūdis. Visos el. parduotuvėje esančios prekių nuotraukos ir jų vaizdai yra tik iliustracinio pobūdžio.

4.3.         Prekės, kaina, sąnaudos. E. parduotuvėje siūlomas prekes ir jų pagrindinių savybių aprašymą galima rasti prie atitinkamų prekių. Prekių kainos nurodytos su PVM ir teisės aktuose nustatytais mokesčiais. Siuntimo mokesčių suma ir specialios rūšies pakuotės kaina neįskaičiuota. Mes neimame jokių papildomų išlaidų už telekomunikacijas (pavyzdžiui, jei skambinate mums mūsų telefono numeriu, mokėsite tik įprastą telefono pokalbio tarifą).

4.4.         Mokėjimo ir transportavimo galimybės. Konkrečios mokėjimo būdų ir transportavimo galimybių sąlygos išsamiau aprašytos užsakymo metu, taip pat šių Bendrųjų sąlygų 8 ir 10 skyriuose. Prekes jums pristatysime per jūsų pasirinktą vežėją arba galite pasirinkti asmeninį atsiėmimą iš mūsų siūlomų variantų.

4.5.         Užsakymo privalomumas. Pateikdamas užsakymą paspausdamas užsakymo užbaigimo mygtuką mūsų internetinėje parduotuvėje, klientas sukuria privalomą užsakymą, kuris įpareigoja klientą sumokėti. Prieš pateikdamas užsakymą klientas turi galimybę peržiūrėti ir pataisyti ar pakeisti savo užsakymą, kaip išsamiau aprašyta šių Bendrųjų sąlygų 7 skyriuje.

4.6.         Kliento teisės dėl netinkamo vykdymo. Kliento teisės dėl netinkamo veikimo ar garantijos ir jų įgyvendinimo sąlygos aprašytos šių Bendrųjų sąlygų 12 skyriuje arba mūsų Skundų nagrinėjimo procedūroje.

5.         KĄ REIKIA PASAKYTI VARTOTOJAMS PRIEŠ SUDARANT PIRKIMO SUTARTĮ?

5.1.         Teisė atsisakyti pirkimo sutarties. Vartotojas klientas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties nenurodydamas priežasčių (jei nenurodyta kitaip) ne vėliau kaip per 120 dienų, kurios prasideda ne vėliau kaip per 120 dienų:

              5.1.1.         pirkimo-pardavimo sutarties atveju - nuo prekių gavimo dienos; arba

             5.1.2.         jei pirkimo-pardavimo sutartis sudaryta pristatant prekes dalimis - nuo paskutinio prekių pristatymo priėmimo dienos; arba

             5.1.3.         jei pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma dėl reguliaraus pakartotinio prekių pristatymo - nuo pirmojo prekių pristatymo priėmimo dienos;

vartotojas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties dar iki 5.1.1-5.1.3 straipsniuose nurodyto laiko, pranešdamas mums apie savo ketinimą atsisakyti pirkimo sutarties, užpildydamas ir išsiųsdamas atsisakymo nuo sutarties formą (geriausiai kartu su grąžinamomis prekėmis) arba išsiųsdamas ją mūsų el. pašto adresu info@nedeto.lt.

5.2.         Kai neįmanoma atsisakyti pirkimo sutarties. Klientas neturi teisės atsisakyti šių sutarčių:

             5.2.1.         prekių, kurios buvo pritaikytos ar sukurtos kliento prašymu arba skirtos klientui, pristatymas;

           5.2.2.         už prekių pristatymą, kurių kaina priklauso nuo nuo mūsų nekontroliuojamų finansų rinkų svyravimų, galinčių atsiėmimo laikotarpiu;

           5.2.3.         pristatant greitai gendančias prekes ir prekes, kurios po pristatymo buvo negrįžtamai sumaišytos su kitomis prekėmis;

           5.2.4.         prekių pristatymas užplombuotoje pakuotėje, kurias klientas išėmė iš pakuotės ir negali grąžinti dėl higienos priežasčių; tai taip pat taikoma garso ar vaizdo įrašams ir kompiuterių programoms, jei klientas sugadino jų originalią pakuotę;

           5.2.5.         transportuojant, konkrečią dieną arba konkrečiu laiku;

           5.2.6.         dėl skaitmeninio turinio teikimo, išskyrus atvejus, kai jis buvo pristatytas materialioje laikmenoje ir buvo pristatytas gavus jūsų išankstinį aiškų sutikimą prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.

5.3.         Vartotojo pareigos atsisakant pirkimo sutarties. Jei vartotojas atsisako pirkimo sutarties, jis privalo mums grąžinti prekes, įsigytas pagal pirkimo sutartį, nuo kurios jis atsisakė, per 14 dienų nuo atsisakymo nuo pirkimo sutarties momento. Vartotojas privalo išsiųsti arba grąžinti prekes sukomplektuotas, t. y. su visais pateiktais priedais, visa dokumentacija, švarias, nesugadintas, neplautas ir, jei įmanoma, su originalia pakuote, tokios būklės ir vertės, kokios jos buvo gautos. Atkreipkite dėmesį, kad nupjovus prie prekių pritvirtintas etiketes ir žymes, prekių vertė gali būti sumažinta.

5.4.         Grąžinimai. Prekes galite siųsti adresu OMNIVA LT (rūšiavimo centras) - Packeta International 906 706 15 Perspektyvos g. 32 LT-52104, Kaunas (buvęs Ateities pl. 45B, Kaunas) Lietuva. Jei nusprendėte pasinaudoti šiuo prekių grąžinimo būdu atsisakydami pirkimo sutarties, prekių grąžinimo išlaidas apmokate patys.

5.5.         Prekių vertės sumažėjimas. Atsisakymo nuo pirkimo sutarties atveju jūs atsakote už bet kokį grąžinamų prekių ar grąžinamų prekių vertės sumažėjimą, kuris atsirado dėl to, kad su prekėmis buvo elgiamasi kitaip, nei būtina susipažinti su prekių pobūdžiu ir savybėmis. Jei mums grąžinamos sugadintos ar nepilnos komplektacijos prekės, mes įskaitysime savo reikalavimą atlyginti žalą į pirkimo kainą, kurios reikalaujate grąžinti. Visada įvertinsime konkretų atvejį, kad nustatytume prekių sugadinimo, nusidėvėjimo mastą ir nustatytume atitinkamą sumažintą vertę. Apie šiuos veiksmus jus informuosime nurodytu el. pašto adresu arba telefonu.

5.6.         Pirkimo kainos grąžinimas. Jei atsisakoma pirkimo sutarties per sutarties atsisakymo laikotarpį, mes privalome grąžinti klientui visus pinigus, įskaitant prekių siuntimo išlaidas, atitinkančias pigiausią mūsų siūlomą siuntimo būdą, į jūsų nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo atsisakymo nuo pirkimo sutarties. Atkreipkite dėmesį, kad mes turime teisę grąžinti pinigus tik tada, kai gauname iš jūsų grąžintas prekes.

5.7.         Skundai. Klientų skundus nagrinėjame ne teismo tvarka el. paštu info@nedeto.lt.

5.8.         neteisminis ginčų sprendimas. Dėl klientų ginčų, kylančių iš Pirkimo sutarties, sprendimo ne teismo tvarka galite kreiptis į FEDVAD (Fédération du e-commerce et de la vente à distance) tarnybą (Service du Médiateur de la consommation la FEVAD), esančią adresu BP 20015 - 75362 Paris CEDEX 8, Prancūzija (https://www.mediateurfevad.fr/). Internetine ginčų sprendimo platforma, esančia adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr, galima naudotis sprendžiant pardavėjo ir kliento ginčus pagal pirkimo sutartį.

5.9.         Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kurios registruota buveinė yra Bahnhofsplatz 3, 77694 Kehl, Vokietija, interneto adresas: https://www.vvtat.lt/, yra kontaktinis centras pagal 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo, kuriuo iš dalies keičiami Reglamentas (EB) Nr. 2006/2004 ir Direktyva 2009/22/EB (Reglamentas dėl elektroninio ginčų sprendimo).

5.10.         Klaidingos arba neišsamios peržiūros. Pasiliekame teisę neskelbti klientų atsiliepimų, kurie yra neteisingi, kuriuose yra netinkamų žodžių arba kurie nesusiję su įsigytomis prekėmis.

5.11.         Žala, kurią sukelia neteisinga arba neišsami informacija. Atsisakome bet kokios atsakomybės už žalą, atsiradusią dėl neteisingos ar neišsamios informacijos ar patarimų, ypač tais atvejais, kai tam tikro rezultato pasiekimas priklauso nuo adresato ar kitų asmenų veiksmų arba nuo nekontroliuojamų faktų ar atsitiktinumo.

5.12.         Išmoktos pamokos, susijusios su skaitmeniniu turiniu. Vartotojams pranešame, kad jei parduodame skaitmeninį turinį, įsigyto skaitmeninio turinio atnaujinimų neteikiame.

6.         NAUDOTOJO PASKYRA IR KITOS IŠANKSTINĖS UŽSAKYMO PRIĖMIMO SĄLYGOS.

6.1.         Registracija. E. parduotuvėje užsiregistravęs el. paštu ir pasirinkęs saugų slaptažodį, klientas gali naudotis naudotojo sąsaja. Vartotojas patvirtina, kad sutinka su šiomis bendrosiomis sąlygomis ir susipažino su asmens duomenų tvarkymo politika.

6.2.         Naudotojo paskyros funkcijos. Naudodamasis vartotojo sąsaja ("Mano paskyra"), Klientas gali užsakyti prekes, stebėti savo užsakymų istoriją ir detales, stebėti galiojančius nuolaidų kuponus, registruoti kreditines pastabas, stebėti užsakymų būklę ir t. t. ("Vartotojo paskyra").

6.3.         Pareiga pateikti teisingą ir tikslią informaciją. Registruodamasis el. parduotuvėje ir užsakydamas prekes, klientas privalo pateikti teisingą ir teisingą informaciją. Klientas privalo atnaujinti naudotojo paskyroje pateiktą informaciją, kai ji pasikeičia. Kliento naudotojo paskyroje ir užsakant prekes pateiktą informaciją pardavėjas laiko teisinga.

6.4.         Naudotojo paskyros saugumas. Klientas privalo turėti prieigą prie naudotojo paskyros, apsaugotą vartotojo vardu ir stipriu slaptažodžiu. Klientas privalo išlaikyti informacijos, reikalingos prieigai prie jo naudotojo paskyros, konfidencialumą. Klientas neturi teisės leisti trečiosioms šalims naudotis naudotojo paskyra.

6.5.         Galimybė atšaukti nenaudojamą naudotojo paskyrą. Mes galime panaikinti naudotojo paskyrą, ypač jei klientas nesinaudoja savo naudotojo paskyra ilgiau nei 1 metus arba jei klientas pažeidžia savo įsipareigojimus pagal pirkimo sutartį su pakeitimais, padarytais šiomis Bendrosiomis taisyklėmis.

6.6.         Reikalinga techninė priežiūra. Klientas pripažįsta, kad Naudotojo paskyra gali būti pasiekiama ne nuolat, ypač dėl būtinos techninės priežiūros.

7.         UŽSAKYMAS IR PIRKIMO SUTARTIES SUDARYMAS

7.1.         Užsakymo kūrimas. Įdėdamas prekes į pirkinių krepšelį, pasirinkdamas transportavimo ir apmokėjimo už pasirinktas prekes būdą bei užpildydamas kontaktinę ir atsiskaitymo informaciją, klientas sukuria užsakymą el. parduotuvėje.

7.2.         Produkto savybės. Klientas privalo susipažinti su prekių savybėmis, tipu ir rekomenduojamu jų naudojimu prieš atlikdamas užsakymą. Pateikdamas užsakymą klientas patvirtina, kad perskaitė ir suprato šią informaciją.

7.3.         Užsakymo patikrinimas. Prieš užbaigdamas užsakymą klientas gali patikrinti ir pakeisti užsakyme įvestus duomenis.

7.4.         Užsakymo procesas. Norėdamas užsisakyti prekes, klientas užpildo užsakymo formą el. parduotuvėje (įdeda prekes "į krepšelį", pasirenka prekių pirkimo kainos apmokėjimo būdą, nurodo prekių pristatymo adresą ir kitus būtinus kontaktinius duomenis, pasirenka pageidaujamą užsakytų prekių pristatymo būdą ir gauna informaciją apie su pristatymu susijusias išlaidas arba pasirinktą prekių pakuotę). Tai yra privalomas prekių užsakymas, įpareigojantis apmokėti (toliau - užsakymas). Siųsdamas užsakymą, klientas patvirtina, kad sutinka su šiomis bendrosiomis sąlygomis ir susipažino su mūsų asmens duomenų tvarkymo politika.

7.5.         Užsakyme užpildytų duomenų teisingumas. Pardavėjas užsakyme pateiktą informaciją laiko teisinga. Jei tvarkant užsakymą nustatoma, kad buvo panaudoti akivaizdžiai neteisingi arba neišsamūs duomenys, mes galime atsisakyti priimti užsakymą, apie tai jums bus pranešta el. paštu. Užsakovas gali būti laikomas atsakingu už bet kokią žalą, padarytą pateikus sąmoningai klaidingą ar neteisingą informaciją.

7.6.         Papildomas užsakymo patvirtinimas. Pardavėjas turi teisę, atsižvelgdamas į užsakymo pobūdį (prekių kiekį, pirkimo kainos dydį, numatomą pristatymo išlaidų sumą), paprašyti Pirkėjo papildomai patvirtinti užsakymą (pavyzdžiui, raštu arba telefonu), taip pat turi teisę paprašyti Pirkėjo patikslinti, ar teisingai pasirinktas prekių dydis.

7.7.         Kada sudaroma pirkimo sutartis? Pirkimo sutartis sudaroma, kai paspaudžiamas užsakymo užbaigimo mygtukas.

7.8.         Pardavėjo užsakymo patvirtinimas. Užsakymą įvykdęs klientas gaus automatinį užsakymo pristatymo patvirtinimą iš mūsų į savo el. pašto adresą.

7.9.         Pardavėjo įsipareigojimai. Sudarydami Pirkimo sutartį, mes įsipareigojame jums perduoti įsigytas prekes ir sudaryti sąlygas jums įgyti nuosavybės teisę į prekes.

7.10.         Pirkėjo įsipareigojimai. Sudarydami pirkimo-pardavimo sutartį įsipareigojate priimti prekes ir sumokėti mums prekių kainą.

7.11.         Bendrųjų sąlygų kopija ir atsisakymo forma. Kartu su prekėmis klientas gaus sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties kopiją, t. y. aktualią šių Bendrųjų sąlygų redakciją. Klientas vartotojas taip pat gaus pirkimo sutarties atsisakymo per įstatymo nustatytą laikotarpį formą.

7.12.         Nuotolinio ryšio priemonės. Klientas sutinka, kad sudarant pirkimo sutartį būtų naudojamos nuotolinio ryšio priemonės. Išlaidas, kurias klientas patiria naudodamasis nuotolinio ryšio priemonėmis, susijusiomis su pirkimo sutarties sudarymu (interneto ryšio išlaidos, telefoninių pokalbių išlaidos), apmoka klientas ir jos nesiskiria nuo bazinio įkainio.

8.         PREKIŲ KAINA IR MOKĖJIMO BŪDAS

8.1.         Kaina. Visos kainos nurodytos eurais (EUR), įskaitant PVM.

8.2.         Mokėjimo būdas. Galite sumokėti mums prekių kainą ir visas su prekių pristatymu susijusias išlaidas pagal pirkimo sutartį:

A.     kredito kortele internetu

B.    Google Pay

C.     Apple Pay

D.    Paypal

Užsakymo proceso metu klientas pasirenka mokėjimo už prekes būdą.

 8.3.         Užstatas už prekes. Galime reikalauti, kad klientas sumokėtų užstatą ar kitą panašų mokėjimą.

8.4.         Pakavimo ir siuntimo išlaidos. Elektroninėje parduotuvėje taip pat galite rasti informacijos apie su prekių pakavimu ir pristatymu susijusias išlaidas. Išlaidų, susijusių su prekių pakavimu ir pristatymu, dydis daugiausia priklausys nuo pasirinkto vežėjo ir vietos, į kurią prekės bus pristatytos.

8.5.         Prekių pristatymo kaina. Kartu su pirkimo kaina klientas taip pat privalo sumokėti mums visas išlaidas, susijusias su prekių pakavimu ir pristatymu, ir bet kokį papildomą mokestį už pasirinktą mokėjimo būdą. Jei aiškiai nenurodyta kitaip, į pirkimo kainą taip pat įskaičiuojamos su prekių pristatymu susijusios išlaidos. Prieš privalomą užsakymo įvykdymą klientas bus informuotas apie galutinę kainą, įskaitant pakavimo ir pristatymo išlaidas.

8.6.         Prekių kainos nuolaidos. Mūsų klientams teikiamos prekių kainos nuolaidos negali būti derinamos tarpusavyje.

8.7.         Nereali prekių kaina. Jei rodoma nereali kaina, pvz., 0 EUR (žodžiais tariant, nulis eurų), arba rodoma labai neparduotina kaina, kai neparduotina kaina laikoma kaina, kuri yra mažesnė už mūsų pirkimo kainą, pasiliekame teisę pašalinti šią prekę iš užsakymo (visiškai ar iš dalies atsisakyti pirkimo sutarties). Apie tai klientas bus informuotas kliento el. pašto adresu.

8.8.         Sąskaitos faktūros forma. Sutinkame, kad sąskaitos faktūros bus siunčiamos elektroniniu būdu užsakyme nurodytu kliento el. pašto adresu.

9.         NUOSAVYBĖS TEISĖS IŠSAUGOJIMAS

9.1.         Visiškai sumokėti pirkimo kainą. Mes pasiliekame nuosavybės teisę į prekes savo klientams iki visiško pirkimo kainos sumokėjimo pagal atitinkamą pirkimo sutartį.

9.2.         Rezervacija verslo klientams. Verslo klientams mes pasiliekame nuosavybės teisę į prekes, kol bus sumokėtos visos jums priklausančios skolos. Klientas privalo rūpestingai elgtis su prekėmis, kurioms taikomas nuosavybės teisės išlaikymas, ir savo sąskaita jas pakankamai apdrausti naujų prekių verte, jei jos būtų sugadintos.

10.         PREKIŲ PRISTATYMĄ, PARDAVĖJUI PADARYTĄ ŽALĄ IR BET KOKIĄ ŽALĄ, PADARYTĄ GABENANT PREKES.

10.1.         Pristatymas, asmeninis atsiėmimas. Kliento pasirinkimu prekės siunčiamos klientui per vežėją, kurį klientas pasirenka užsakymo metu iš mūsų siūlomų variantų, arba atsiimant asmeniškai iš mūsų siūlomų variantų.

10.2.         Pristatymo laikas. Jei nurodoma, kad prekės yra sandėlyje, paprastai prekes išsiunčiame per 5 darbo dienas nuo užsakymo gavimo, o prekes įsipareigojame pristatyti ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo pirkimo sutarties sudarymo. Pristatymo terminą klientas gali rasti skyriuje "Pristatymas ir mokėjimas". Kartais gali atsitikti taip, kad prekės, pažymėtos žyma "sandėlyje", bus išparduotos per trumpą laiką. Jei susiklostytų situacija, kad prekės baigėsi ir mes negalime pristatyti jūsų užsakytų prekių per nurodytą laiką, tuomet susisieksime su jumis ir individualiai susitarsime dėl tolesnių veiksmų. Nepaisant nurodyto pristatymo laiko, visada stengiamės užsakymą paruošti ir pristatyti klientui kuo greičiau.

10.3.         Transportavimo būdas, asmeninis atsiėmimas. Klientas gali pasirinkti, kad prekės būtų siunčiamos bet kuriuo adresu per mūsų samdomą vežėją už pristatymo kainą, nurodytą užsakymo proceso metu.

10.4.         Prekių gavimas. Kai mes gabename prekes klientui, prekės perduodamos klientui perdavimo vietoje (paprastai prie pirmųjų durų ir (arba) vartų kliento nurodytoje pristatymo vietoje). Būtent nuo to momento, kai klientas gauna prekes, klientui pereina įsigytų prekių sugadinimo ir atsitiktinio sugedimo rizika. Jei klientas turėjo priimti prekes iš vežėjo, įsigytų prekių atsitiktinio sugadinimo ir atsitiktinio pablogėjimo rizika klientui pereina nuo to momento, kai jam leidžiama disponuoti prekėmis, bet ne anksčiau nei nurodytas pristatymo laikas. Klientui asmeniškai atsiimant prekes, prekės laikomos pristatytomis nuo to momento, kai jas atsiima klientas arba kitas kliento paskirtas asmuo.

10.5.         Specialios transporto rūšies išlaidos. Jei dėl transporto rūšies susitariama pagal specialų kliento prašymą, klientas prisiima su šia transporto rūšimi susijusią riziką ir visas papildomas išlaidas.

10.6.         Pakartotinis pristatymas ir susijusios išlaidos. Jei dėl nuo kliento priklausančių priežasčių prekes reikia pristatyti pakartotinai arba kitu būdu, nei nurodyta užsakyme, klientas privalo apmokėti išlaidas, susijusias su pakartotiniu prekių pristatymu, arba išlaidas, susijusias su kitu pristatymo būdu. Jei Pirkėjas vieną kartą neatsiima pristatymo metu pristatytų prekių, Pardavėjas turi teisę Pirkėjo prašymu reikalauti kompensuoti pakartotinio pristatymo išlaidas.

10.7.         Žala, kurią pardavėjas gali patirti nepriėmęs prekių. Jei klientas vartotojas nepriima prekių, kai jas pristato vežėjas, prekės vėliau grąžinamos Pardavėjui ir tuo pačiu metu klientas vartotojas per 14 dienų nuo nesėkmingo prekių pristatymo neatsisako pirkimo-pardavimo sutarties, Pardavėjas turi teisę reikalauti iš kliento atlyginti vežėjo patirtas išlaidas, susijusias su prekių pristatymu atgal Pardavėjui. Šios išlaidos yra pardavėjo nuostoliai, atsiradę dėl kliento teisinių pareigų pažeidimo, kaip apibrėžta Civilinio kodekso 2913 straipsnio 1 dalyje. Pardavėjas taip pat turi teisę reikalauti sumokėti 8 EUR (aštuonių eurų) sandėliavimo mokestį ir turi teisę atsisakyti Pirkimo sutarties.

10.8.         Prekių nepriėmimas verslininko atžvilgiu. Jei klientas-vartotojas nepriima prekių, kai jas pristato vežėjas, prekės vėliau grąžinamos Pardavėjui ir tuo pačiu metu klientas-vartotojas per 14 dienų nuo nesėkmingo prekių pristatymo neatsisako pirkimo-pardavimo sutarties, Pardavėjas turi teisę reikalauti iš kliento atlyginti vežėjo patirtas išlaidas, susijusias su prekių pristatymu atgal Pardavėjui. Šios išlaidos yra pardavėjo nuostoliai, atsiradę dėl kliento teisinių pareigų pažeidimo, kaip apibrėžta Civilinio kodekso 2913 straipsnio 1 dalyje. Pardavėjas taip pat turi teisę reikalauti sumokėti 8 EUR (aštuonių eurų) sandėliavimo mokestį ir turi teisę atsisakyti Pirkimo sutarties.

10.9.         Galimybė įskaityti reikalavimus. Turime teisę vienašališkai įskaityti reikalavimą sumokėti prekių saugojimo išlaidas ir reikalavimą atlyginti nuostolius dėl kliento teisinių prievolių pažeidimo pagal šią VTS dalį į kliento reikalavimą grąžinti pirkimo kainą pagal Civilinio kodekso 2913 straipsnį.

10.10.         Kliento įsipareigojimai gavus prekes. Gavęs prekes klientas privalo jas apžiūrėti ir įsitikinti jų savybėmis (visų pirma, ar klientas gavo tinkamos rūšies prekes, ar prekės yra sutartos kokybės, ar prekių pakuotėje yra viskas, kas pagal instrukcijas turi būti). Jei vežėjas akivaizdžiai sugadina siuntą, klientas privalo apskritai nepriimti tokios siuntos iš vežėjo. Mes neatsakome už vežėjo padarytą žalą ar pavėluotą prekių pristatymą, kad ir kokia būtų vėlavimo priežastis.

10.11.         Teisės nuo defektų. Klientų teises pasinaudojus teise į defektus reglamentuoja mūsų Skundų nagrinėjimo procedūra ir atitinkamos Čekijos įstatymų, ypač Civilinio kodekso, nuostatos.

11.         ATSISAKYMAS NUO PIRKIMO SUTARTIES

11.1.         Vartotojo teisė atsisakyti pirkimo sutarties per 120 dienų nuo prekių gavimo dienos. Vartotojo teisę atsisakyti pirkimo sutarties reglamentuoja šių Bendrųjų sąlygų 5 skirsnis.

11.2.         Teisę atsisakyti sutarties turi tik vartotojai. Verslo klientai turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties, kaip leidžiama pagal atitinkamus teisės aktus. Verslo klientas neturi teisės atsisakyti pirkimo sutarties nenurodydamas priežasties per 120 dienų nuo prekių pristatymo, ši teisė priklauso tik vartotojui. Jeigu klientas verslininkas grąžina mums prekes ir jeigu nepasinaudojama Civiliniame kodekse numatyta teise į defektus, mes turime teisę reikalauti padengti prekių sandėliavimo išlaidas pagal šių Bendrųjų sąlygų 10.7 ir 10.8 punktus, taip pat kviečiame klientą verslininką atsiimti prekes.

11.3.         Procedūra, kai atsargos išparduotos. Turime teisę atsisakyti pirkimo sutarties dėl to, kad prekių atsargos ištuštėjo arba kad užsakytų prekių nėra. Be to, mes galime atsisakyti pirkimo sutarties, ypač jei klientas tinkamai ir laiku nesumokėjo pirkimo kainos arba atsisako priimti prekes.

11.4.         Nesumokėta pirkimo kaina. Jei klientas tinkamai ir laiku nesumokėjo pirkimo kainos, mes galime nutraukti pirkimo sutartį.

11.5.         Dovana. Jei kartu su prekėmis klientui įteikiama dovana, dovanojimo sutartis tarp mūsų ir kliento sudaroma su sąlyga, kad klientui arba mums atsisakius pirkimo sutarties, dovanojimo sutartis dėl tokios dovanos nustoja galioti ir klientas privalo grąžinti mums dovaną kartu su prekėmis.

12.         TEISĖS, KYLANČIOS IŠ NETINKAMO VYKDYMO

12.1.         Nuoroda į Civilinį kodeksą. Sutarties šalių teises ir pareigas, susijusias su teisėmis, kylančiomis dėl netinkamo sutarties vykdymo, reglamentuoja atitinkamos visuotinai privalomos teisės nuostatos (visų pirma Civilinio kodekso 1914-1925, 2099-2117 ir 2161-2174 straipsniai).

12.2.         Nuoroda į skundų nagrinėjimo procedūrą. Kitos šalių teisės ir pareigos, susijusios su mūsų atsakomybe už prekių defektus, reglamentuojamos mūsų Skundų nagrinėjimo procedūroje.

13.         DUOMENŲ APSAUGA

13.1.         Asmens duomenų tvarkymo politika. Mums labai svarbi mūsų klientų asmens duomenų apsauga. Asmens duomenų tvarkymo taisyklės ir komercinių pranešimų siuntimo taisyklės reglamentuojamos mūsų asmens duomenų tvarkymo politikoje.

13.2.         Komerciniai pranešimai. Klientams siunčiame komercinius pranešimus, kuriuose siūlome susijusias prekes ar paslaugas, į kliento el. pašto adresą (klientų komerciniai pranešimai). El. pašto adresas yra asmens duomenys ir tvarkomi pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), siekiant siųsti komercinius pranešimus, remiantis mūsų teisėtu interesu reklamuoti panašius produktus ir paslaugas. Klientas gali bet kada atsisakyti komercinių pranešimų siuntimo.

13.3.         Slapukai. Mes naudojame vadinamuosius slapukus, kurie gali būti saugomi galutiniame įrenginyje (sutikus arba siekiant apsaugoti mūsų teisėtus interesus).

14.         DIDELĖ GALIA

14.1.         Kas yra aukštesnioji jėga. Šiose VTS force majeure yra bet koks nuo Pardavėjo valios nepriklausantis įvykis, dėl kurio Pardavėjas negali įvykdyti savo įsipareigojimų ir kurio nebuvo galima numatyti, išvengti ar įveikti jo pasekmių. Nenugalimos jėgos aplinkybės, be kita ko, apima stichinę nelaimę, gaisrą, sprogimą, potvynį, žemės drebėjimą, teroristinį išpuolį, karą, streiką ar kitus nuo šalių nepriklausančius įvykius (įskaitant situacijas, kurias sukelia COVID-19 ligos plitimas).

14.2.         Pardavėjo atsakomybės netaikymas. Nenugalimos jėgos aplinkybių laikotarpiu Pardavėjas neatsako už savo įsipareigojimų pagal Pirkimo sutartį, taigi ir pagal šias Bendrąsias sąlygas, nevykdymą.

15.         BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS, ĮSKAITANT TAIKYTINĄ TEISĘ IR JURISDIKCIJĄ

15.1.         Kokia teisė reglamentuoja mūsų teisinius santykius? Mūsų teisinius santykius reglamentuoja Čekijos Respublikos teisė, ypač Civilinis kodeksas. Ši nuostata taip pat taikoma, jei yra tarptautinis elementas. Tačiau žinome, kad dėl šio pasirinkimo vartotojas negali netekti apsaugos, kurią suteikia jo nuolatinės gyvenamosios vietos šalies teisės nuostatos.

15.2.         Įsipareigojimas gerbti vartotojų teises. Esant netyčiniam prieštaravimui tarp šių Bendrųjų sąlygų nuostatų ir įstatyminių vartotojų apsaugos nuostatų, pirmenybė teikiama šioms nuostatoms, o Pardavėjas įsipareigoja jų laikytis.

15.3.         Negaliojančios arba neveiksmingos BTS nuostatos. Jei kuri nors VTS nuostata yra arba tampa negaliojanti ar neveiksminga, negaliojanti nuostata pakeičiama nuostata, kurios prasmė yra kuo artimesnė negaliojančiai nuostatai. Vienos nuostatos negaliojimas ar neveiksmingumas neturi įtakos kitų nuostatų galiojimui.

15.4.         Vienos konvencijos netaikymas. Šalys susitaria aiškiai netaikyti Jungtinių Tautų konvencijos dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių (toliau - Jungtinių Tautų konvencija dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių arba Vienos konvencija) pagal šios konvencijos 6 straipsnį.

15.5.         Ginčai ir jurisdikcija. Šalys taip pat susitaria, kad Čekijos Respublikos Prahos apygardos teismai visuomet turi vietinę ir dalykinę jurisdikciją spręsti bet kokius ginčus, kylančius iš Pirkimo sutarties, kai yra tarptautinis elementas. Tai nepažeidžia vartotojų teisių pagal specialius teisės aktus. Sutarties kalba yra prancūzų kalba.

15.6.         Pirkimo sutarties archyvavimas. Pirkimo sutartį su pakeitimais, padarytais VTS, archyvuojame elektronine forma ir ji nėra prieinama trečiosioms šalims.

15.7.         Atsisakymo forma. Atsisakymo forma yra neatskiriama šių Bendrųjų sąlygų dalis.

15.8.         Jei derėsimės dėl skirtingų pirkimo sutarties sąlygų. Bendrųjų sąlygų nuostatos yra neatskiriama pirkimo sutarties dalis. Dėl nuostatų, nukrypstančių nuo Bendrųjų sąlygų, galima susitarti pirkimo sutartyje. Pirkimo sutarties nuostatos, nuo kurių nukrypstama, yra viršesnės už VTS nuostatas.

15.9.         Būtinybė priimti Bendrąsias sąlygas pirkimo sutarčiai sudaryti. Šių Bendrųjų sąlygų priėmimas yra savanoriškas, tačiau būtinas, kad klientas galėtų sukurti naudotojo paskyrą arba užsakymą.

15.10.         GTC galiojimas. Šios Bendrosios sąlygos galioja nuo 2024 m. birželio 1 d. ir panaikina ankstesnių sąlygų galiojimą.

15.11. tel: +420 727 903 604