Milžiniškas išpardavimas, iki 80 % nuolaida
Vertės sudėtinės pakuotės, iki 72 % nuolaida

Rekultivavimo taisyklės

Iš DaniDarx, s.r.o. internetinės parduotuvės, kurią galima rasti adresu www.nedeto.lt. Skundų nagrinėjimo tvarka skirta TIK VARTOTOJUI ir yra neatsiejama Bendrųjų taisyklių (toliau - BTS) dalis.

Kontaktiniai klausimai: el. paštu: info@nedeto.lt

Toliau rasite pagrindines instrukcijas, kaip geriausia elgtis skundo atveju, grąžinti:

Grąžinimo atveju siųskite prekes originalios ir nepažeistos būklės, kad ant jų nebūtų jokių naudojimo žymių. Įsitikinkite, kad ji yra originalioje pakuotėje ir su visomis etiketėmis. Tuomet visų variantų atveju procedūra yra tokia pati.

1. Įdėkite užsakymo metu rastą užpildytą formą arba atsisiųskite ją iš čia.

2. Prekes mums galite pristatyti adresu [ADD]. Čia taip pat įsikūrusi mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, kuri paprastai greičiausiai išsprendžia grąžinimo ar skundo klausimą. Už šio siuntimo išlaidas atsako klientas.

1. Šiame skyriuje sužinosite, kaip mūsų prekės turėtų atrodyti gavus

1.1 Kokia turi būti mūsų prekė, kai ją gaunate? Mes esame atsakingi už tai, kad prekės gavimo metu būtų be defektų. Visų pirma esame atsakingi už tai, kad tuo metu, kai priimate prekes, jos būtų:

1.1.1. prekės turėtų savybes, dėl kurių susitarėme, o jei nesusitarta - savybes, kurias aprašėme mes arba gamintojas, arba savybes, kurių tikėjotės atsižvelgiant į prekių pobūdį ir remiantis mūsų arba gamintojo reklama,

1.1.2. prekės tinka naudoti pagal mūsų nurodytą paskirtį arba pagal paskirtį, kuriai paprastai naudojamos tokios rūšies prekės,

1.1.3. prekės savo kokybe ar atlikimu atitinka šalių sutartą kokybę ar atlikimą, arba atlikimas atitinka sutartą pavyzdį ar pavyzdį, jei kokybė ar atlikimas buvo nustatyti atsižvelgiant į sutartą pavyzdį ar pavyzdį, yra

1.1.4. prekių kiekis, matas ar svoris yra tinkamas,

1.1.5. prekės atitinka teisės aktų reikalavimus

1.2 Preziumuojama, kad prekės yra su trūkumais. Jei defektas išryškėja per 12 mėnesių nuo prekių gavimo, laikoma, kad prekės buvo su trūkumais jų gavimo metu, nebent mes įrodome priešingai.

2. Čia galite sužinoti, kokiais atvejais jūsų pretenzija nebus pripažinta

2.1. Už kokius defektus mes neatsakome? Mes neatsakome už defektus šiais atvejais:

2.1.1. jei prekių gavimo metu yra defektas ir dėl tokio defekto susitarta dėl pirkimo kainos nuolaidos,

2.1.2. defektas atsirado dėl prekių nusidėvėjimo, kurį lėmė įprastas naudojimas, arba, jei to reikalauja prekių pobūdis,

2.1.3. jį sukėlėte jūs ir jis atsirado dėl netinkamo laikymo, netinkamos priežiūros, jūsų įsikišimo arba mechaninio pažeidimo, ir visa tai buvo padaryta netinkamomis temperatūros, dulkėtumo, drėgnumo, kitokio aplinkos poveikio sąlygomis, ir tai tiesiogiai nurodėme mes arba gamintojas (paprastai prekės pakuotės lapelyje / etiketėje) arba dėl teisės aktų,

2.1.4. prekės, kurias klientas modifikavo ir kai defektas atsirado dėl tokios modifikacijos,

2.1.5. naudojant prekes sąlygomis, kurios pagal temperatūrą, dulkėtumą, drėgnumą, cheminį ir mechaninį poveikį neatitinka pardavėjo ar gamintojo tiesiogiai numatytos aplinkos arba kurios atsiranda dėl teisinių nuostatų,

2.1.6. defektas atsirado dėl išorinio įvykio, kurio mes negalime kontroliuoti (pvz., gamtos reiškinio).

2.2 Kokiais atvejais negalite mums grąžinti prekių?

2.2.1. supakuotų prekių, kurių negalima pakartotinai naudoti dėl higienos sumetimų, arba jau panaudotų prekių (pavyzdžiui, jei klientas sugadina prekių apsauginę pakuotę arba pažeidžia apsauginę plombą, arba jei prekės gali būti kitaip užterštos);

2.2.2. kitoms prekėms, kai prekės turi higieninę ar kitokią sandarią pakuotę ir jų negalima grąžinti dėl higienos ar sveikatos priežasčių;

2.2.3. kai mūsų tiekiamos prekės buvo negrįžtamai sumaišytos su kitomis prekėmis;

2.2.4. kai prekės buvo pakeistos pagal jūsų pageidavimus.

2.3. Jei norite mums grąžinti prekes, kurios jau buvo išpakuotos ir aprūpintos higieniška pakuote. Mes esame suinteresuoti, kad būtų laikomasi galiojančių higienos normų. Gali susidaryti situacija, kai norėsite mums grąžinti prekes (atsisakyti pirkimo sutarties), kurių higieninė arba sandari pakuotė pažeista ir prekių nebegalima naudoti (tai nebus taikoma, jei prekės atkeliavo pas jus, pvz. pažeistos vežant). Jūs sutinkate, kad tokiais atvejais (kai prekės atkeliauja atgal pas mus, pvz. išimtos iš higieninės pakuotės, ir prekių nebegalima naudoti) mes turime teisę atsisakyti grąžinti prekes ir išsiųsti jas atgal jums jūsų sąskaita. Jei tai neįmanoma (pvz., dėl higienos priežasčių arba dėl to, kad apsauginė pakuotė pažeista), mes turime teisę nedelsiant sunaikinti prekes.

3. Į KĄ TURITE ATSIŽVELGTI GAVĘ PREKIŲ?

3.1. Patikrinkite mūsų pakuotės turinį. Gavę prekes, patikrinkite jas, kad įsitikintumėte, jog tai yra tinkamos prekės (visų pirma, kad gavote tinkamos rūšies prekes, kad prekės yra sutartos kokybės, kad prekėse yra viskas, kas jose turi būti).

3.2 Kada negalėsite pareikšti pretenzijų dėl prekių Neturėsite teisės į jokias teises dėl netinkamo įvykdymo, jei yra defektas, kuris:

3.2.1. turėjote žinoti esant įprastam atidumui, kai sudarėte pirkimo-pardavimo sutartį, arba

3.2.2. jei prekės perduodamos vėliau, nei buvo sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis, tada tiesiogiai, kai jas gaunate, arba

3.2.3. jei prieš priimdami prekes žinojote, kad jos yra nekokybiškos, arba

3.2.4. jei defektą sukėlėte jūs

4. Ar prekės buvo sugadintos gabenimo metu?

4.1. Pakuotės patikrinimas prieš gaunant prekes iš vežėjo, gavimo metu Gavę siuntą iš vežėjo, patikrinkite pakuotės vientisumą. Priimdami siuntą patvirtinate, kad siuntą gavote be akivaizdžių defektų. Jei pakuotė pažeista, apie tai tiesiogiai praneškite vežėjui ir surašykite pranešimą apie pažeidimus. Siuntą pasiliks vežėjas. Tai paprasčiausias būdas tvarkyti pretenziją dėl pažeistos siuntos - vežėjas nedelsdamas grąžins siuntą mums ir jums bus išsiųsta nauja siunta.

4.2 Apie tai, kad prekės buvo pažeistos, sužinosite tik išpakavę siuntinį. Kaip elgtis toliau? Praneškite mums iš karto gavę ir pastebėję defektą, bet ne vėliau kaip per 3 dienas nuo siuntinio gavimo. Geriausia - naudodami skundo formą, kurią rasite čia. Nurodykite savo asmens tapatybės duomenis, el. pašto adresą, iš kurio užsakėte prekes, ir nurodykite prekes, kurias įtraukiate į pretenziją. Idealiu atveju taip pat pridėkite pirkimo dokumento (pvz., sąskaitos faktūros) kopiją, defekto fotodokumentaciją ir problemos, kurią nustatėte su prekėmis, aprašymą. Visa ši informacija gali padėti greičiau išspręsti jūsų pretenziją.

4.3. Kada nebegalėsime pareikšti pretenzijos dėl siuntimo? Atkreipkite dėmesį, kad jei apie pretenziją pranešite ketvirtą (4) dieną ar vėliau po siuntos gavimo, labai mažai tikėtina, kad vežėjas tokią pretenziją priims. Dėl jūsų pavėluotai pateiktos pretenzijos dėl sugadintos siuntos galime patirti nuostolių (vežėjas neatlygins už pavėluotai pateiktą pretenziją dėl sugadintos siuntos), ir mes turime teisę reikalauti iš jūsų atlyginti tokius nuostolius. Prašome išsaugoti siuntą ir padaryti jos fotodokumentaciją (kad aiškiai matytųsi pažeistos prekės, pakuotė, užpildas).

4.4 Kokia bus procedūra, kai mums pranešite? Užpildę pretenzijos dėl sugadinto siuntinio formą, į savo el. paštą gausite patvirtinimą. Bet kuriuo metu galite susisiekti su mumis el. paštu info@nedeto.lt ir patikrinti savo pretenzijos statusą.

5. KAIP PASIELGTI, JEIGU GAVOTE KITAI, KAD GAVOTE NE TAI, KĄ IŠ MŪSŲ UŽSAKĖTE, KAIP TIKĖTI?

5.1. Kaip elgtis ir ką mums reikia žinoti iš jūsų?" Jei gavote neteisingai atsiųstas prekes, netinkamą jų kiekį ar skirtingų spalvų arba visiškai kitokias prekes, kurių neužsakėte, ir t. t., kreipkitės į mus, pageidautina, el. paštu info@nedeto.lt raštu arba naudodamiesi internetine skundo forma. Nurodykite savo asmens tapatybės duomenis, el. pašto adresą, iš kurio užsakėte prekes, ir nurodykite, kokias prekes gavote netinkamai. Geriausia, jei taip pat pridėtumėte pirkimo dokumento (pvz., sąskaitos faktūros) kopiją, defekto fotodokumentaciją ir savais žodžiais apibūdintumėte gedimą bei nurodykite, kas buvo pakuotėje, kai ji buvo pristatyta. Darome viską, kad išvengtume tokių klaidų, atidžiai tikriname išsiųstas prekes, tačiau net ir mes nesame visiškai neklystantys. Iš anksto atsiprašome už bet kokius užsakymo neatitikimus ir padarysime viską, kas įmanoma, kad pretenzijų nagrinėjimo procesas jums būtų kuo patogesnis ir greitesnis.

5.2. Kas bus toliau? Užpildę ir pateikę pretenzijos dėl sugadintos siuntos formą, į savo el. paštą gausite patvirtinimą. Mes kuo greičiau viską patikrinsime ir susisieksime su jumis, kad suderintume tolesnius veiksmus. Bet kuriuo metu galite susisiekti su mumis el. paštu info@nedeto.lt, kad patikrintumėte, ar jūsų pretenzija jau nagrinėjama.

6. DEFEKTYVIŲ PREKIŲ NUSTATYMAS PER 120 DIENŲ NUO GAVIMO

6.1 Grąžinti prekes galima per 120 dienų nuo jų gavimo dienos. Esame suinteresuoti, kad mūsų klientai būtų patenkinti. Jie išbando dydį, spalvą ir tinka. Kartais mūsų prekės gali būti ir iš anksto nupirkta dovana. Todėl, be teisinės prievolės, leidžiame savo klientams atsisakyti pirkimo sutarties per pratęstą 120 dienų laikotarpį nuo prekių gavimo. Prekių grąžinimui taikomos visos šioje prekių grąžinimo politikoje nustatytos sąlygos.

6.2 Aptikau prekių defektą per 120 dienų nuo prekių gavimo Jei per 120 dienų nuo prekių gavimo pastebėjote pristatytų prekių defektą, kreipkitės į mus, pageidautina, el. paštu info@nedeto.lt, raštu arba naudodamiesi internetine skundų forma.

6.3. Ar galima sumažinti prekių vertę? Per 120 dienų nuo prekių gavimo garantuojame jums teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties arba pakeisti prekes į kitas. Tačiau šiuo atveju prekės turi būti grąžintos nesugadintos arba užplombuotoje ar higieniškoje pakuotėje. To negalėsite padaryti, jei defektą pastebėsite per 120 dienų nuo prekių gavimo. Atkreipkite dėmesį, kad pagal galiojančius įstatymus esate atsakingi už sumažėjusią prekių vertę. Atsižvelgdami į tai, kas išdėstyta pirmiau, rekomenduojame, kad tinkamiausia būtų pareikšti pretenziją dėl nekokybiškų prekių (arba prekių, kurios galėjo būti sugadintos dėl transportavimo). Nereikia nerimauti, kad pretenzijų nagrinėjimo procesas užtruks ilgiau nei mūsų procesas, kai prekės grąžinamos per 120 dienų nuo jų gavimo.

6.4. Kas bus toliau? Užpildę pretenzijos formą, gausite patvirtinimo el. laišką. bet kuriuo metu galite susisiekti su mumis adresu info@nedeto.lt ir patikrinti, ar pretenzija jau nagrinėjama.

7. DEFEKTYVIŲ PREKIŲ NUSTATYMAS PO 120 DIENŲ NUO GAVIMO - PRAŠYMAS

7.1 Kada pareikšti pretenziją dėl nekokybiškų prekių Teisę pareikšti pretenziją dėl nekokybiškų prekių mums privalote pareikšti nedelsiant, nepagrįstai nedelsdami po to, kai buvo nustatytas defektas. Priešingu atveju teismas jums nesuteiks teisės reikalauti nekokybiškų prekių. Laiku nepareiškę pretenzijos dėl defekto, negalite atsisakyti pirkimo sutarties dėl jo egzistavimo. Teisę pareikšti reikalavimą dėl vartojimo prekėms atsiradusio defekto turite teisę įgyvendinti per 24 mėnesius nuo prekės gavimo dienos.

7.2. Kas atsitinka praėjus 24 mėnesiams? Pasibaigus šiam laikotarpiui (24 mėnesiams) negalite pasinaudoti teise pareikšti pretenziją dėl prekių su trūkumais. Jei tai įmanoma prekėms, šis laikotarpis pratęsiamas laikui, kurį negalėjote naudotis prekėmis dėl to, kad jos buvo teisėtai skundžiamos. Nors visada stengiamės nagrinėti pretenzijas taip, kad jos jus tenkintų, su kai kuriomis prekėmis reikia elgtis pagal pakuotėje / etiketėje / pakuotės informacijoje pateiktas instrukcijas - priešingu atveju jos bus sugadintos. Tokiais atvejais, net jei 24 mėnesių laikotarpis dar nesibaigė, negalime priimti jūsų skundo (šios skundų nagrinėjimo tvarkos 2.1.3 arba 2.1.5 punktas).

7.3. Ką turėčiau daryti, norėdamas pateikti pretenziją dėl nekokybiškų prekių? Norėdamas pateikti pretenziją dėl nekokybiškų prekių, užpildykite ir pateikite šią internetinę pretenzijos formą arba parašykite mums el. paštu info@nedeto.lt arba raštu, nurodydamas

7.3.1. savo vardą ir pavardę;

7.3.2. el. pašto adresą, iš kurio užsakėte prekes;

7.3.3. telefono numerį;

7.3.4. prekių, kurias įtraukiate į pretenziją, identifikavimo duomenys;

7.3.5. apibūdinkite defektą savais žodžiais;

7.3.6 pasirinktą pretenzijos nagrinėjimo būdą, o klientas neturi teisės keisti pasirinkto pretenzijos nagrinėjimo būdo be mūsų išankstinio sutikimo;

7.3.7 jūsų adresą, kuriuo, pasibaigus skundo nagrinėjimo procesui, galima grąžinti prekes;

7.4. Patvirtinsime pretenzijos gavimą. Užpildę ir pateikę pretenzijos dėl defektų formą, gausite iš mūsų el. laišką su patvirtinimu apie pretenzijos gavimą. Pretenzijos duomenų gavimo iš jūsų momentas yra pretenzijos duomenų gavimo momentas.

7.5. Kur galiu pareikšti pretenziją dėl prekių? Pirkėjas gali konkrečiai pasinaudoti teisėmis dėl atsakomybės už prekių defektus adresu [ADD], el. paštu [ADD] arba naudodamasis mums atsiųsta internetine pretenzijos forma.

7.6 Prekių, dėl kurių pateikta pretenzija, pristatymas atgal pardavėjui. Prekės turi būti grąžinamos sukomplektuotos, nesugadintos (išskyrus deklaruojamą defektą), geriausiai originalioje nesugadintoje pakuotėje, kad galėtume laikytis geros higienos praktikos.

7.7 Kas padengia reklamuojamų prekių transportavimo išlaidas? Jei reikalaujate pašalinti defektą (pataisyti arba pristatyti naujas prekes ar jų dalį), mes padengsime reklamuojamų prekių transportavimo atgal pas mus išlaidas. Iš anksto susitarę, suteiksime jums prekių grąžinimo kodą. Atkreipkite dėmesį, kad mūsų sąskaita išsiųstų ir (arba) kitaip išsiųstų prekių, dėl kurių pareikšta pretenzija, neatsiimsime ir jos bus grąžintos jums jūsų sąskaita.

7.8. Patvirtinimas. Gavę pretenzijas dėl prekių, jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą apie pretenzijos gavimą ir jos turinį.

8. KAIP GREITAI BŪTINAI BŪSITE ATSISAKĘ Į PRAŠYMĄ

8.1. Kada bus baigtas skundo nagrinėjimo procesas? Civilinis kodeksas suteikia mums 30 dienų skundo nagrinėjimo terminą nuo teisės į trūkumus įgyvendinimo dienos. Per šį terminą mes paprastai užbaigiame pretenzijų nagrinėjimo procesą ne vėliau kaip iki šio termino pabaigos.

8.2. Defekto įvertinimas Tačiau paprastai per 3 darbo dienas nuo reikiamų dokumentų (nuotraukų ir kitų defekto įvertinimui reikalingų duomenų) gavimo arba nuo pretenzijos prekių pristatymo atgal mums, nedelsiant atliekamas defekto įvertinimas ir mes susisiekiame su klientu, pateikdami preliminarią nuomonę. Laikas, reikalingas profesionaliam defekto įvertinimui (pavyzdžiui, mums gali prireikti prašyti mūsų tiekėjo ar gamintojo pagalbos), į šį terminą neįskaičiuojamas.

8.3. Jei prekės turi defektų Jei nustatoma, kad prekės, dėl kurių pareikšta pretenzija, turi turėti defektų, pretenzijos pateikimo procesas turi būti baigtas per 30 dienų nuo teisės pareikšti pretenziją dėl defektų atsiradimo. Pagrįstais atvejais įgaliotasis darbuotojas su klientu gali susitarti dėl ilgesnio termino. Privalome paprašyti jūsų kuo greičiau užpildyti dokumentus

8.4 Jei prekių defektai nenustatomi. Jei prekės nebus pripažintos nekokybiškomis, būsite informuoti, kad būtų galima imtis individualių veiksmų

9. KAIP IŠSIRINKTI SKUNDŲ TEIKIMO PROCESĄ

9.1. Kas turės įtakos mano galimybėms. Turėsite teisę prašyti, kad defektas būtų pašalintas. Galite pasirinkti:

9.1.1. pataisyti prekę;

9.1.2. pristatyti naują prekę;

9.1.3. arba pristatyti trūkstamą dalį

Toks jūsų prašymas neturėtų būti nepagrįstas. Jei daikto taisymas mums sukels didelių sunkumų arba tai nėra pagrįstas prašymas, atsižvelgiant į daikto vertę ir defekto svarbą, mes jums apie tai pasakysime. Tą patį padarysime, jei įvertinsime, kad jūsų prašymas dėl naujos prekės yra nepagrįstas atsižvelgiant į defektą arba prekės vertę.

9.2. Jei yra esminis pirkimo-pardavimo sutarties pažeidimas. Jei defektas yra esminis pirkimo-pardavimo sutarties pažeidimas, turėsite teisę nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį arba reikalauti pagrįstos nuolaidos prekių pirkimo kainai.

9.3 Kada bus galima reikalauti grąžinti pirkimo kainą? Kai kuriais atvejais bus galima atsisakyti sutarties ir reikalauti grąžinti pirkimo kainą. To nebus galima padaryti tais atvejais, kai prekių defektas nėra reikšmingas. Kokiais atvejais galėsite atsisakyti pirkimo sutarties ir reikalauti grąžinti pinigus:

9.3.1 mes atsisakome ištaisyti prekių defektą arba neištaisome defekto per pagrįstą laiką;

9.3.2 iš mūsų pareiškimo ar kitų aplinkybių aišku, kad defektas nebus pašalintas per protingą laiką arba be didelių nepatogumų pirkėjui;

9.3.4. prekių defektas kartojasi; arba tai yra esminis pirkimo-pardavimo sutarties pažeidimas.

9.4. Kada galėsite reikalauti pagrįstos nuolaidos prekių pirkimo kainai?" Kai kuriais atvejais galėsite ir toliau reikalauti pagrįstos nuolaidos prekių pirkimo kainai. To nebus galima padaryti tais atvejais, kai prekių defektas nėra reikšmingas. Kokiose situacijose galėsite reikalauti pagrįstos nuolaidos pirkimo kainai?

9.4.1. atsisakome ištaisyti prekių defektą arba neištaisome defekto per protingą laiką;

9.4.2. iš mūsų pareiškimo ar kitų aplinkybių aišku, kad defektas nebus pašalintas per protingą laiką arba be didelių nepatogumų pirkėjui;

9.4.3. prekių defektas kartojasi; arba

9.4.4. yra esminis pirkimo-pardavimo sutarties pažeidimas

9.5. nurodote, kaip bus nagrinėjamas skundas. Jei to nepadarysite, mes jūsų paprašysime. Jūs privalote mums pranešti, kokią teisę pasirinkote iš netinkamo įvykdymo, kai pranešate mums apie trūkumą arba nepagrįstai nedelsdami po pranešimo apie trūkumą. Be mūsų sutikimo negalite keisti savo pasirinkimo; tai netaikoma tuo atveju, kai prašote pašalinti defektą, kuris pasirodo esąs nepašalinamas.

9.6 Originalių prekių grąžinimas. Jei skundą išsprendžiate pateikdami naujas prekes, privalote grąžinti mums iš pradžių pateiktas prekes (nebent mes sutinkame kitaip).

10. SKUNDO TERMINAVIMAS

10.1. Jei išsiuntėte mums prekes skundui pareikšti Jei prekes, dėl kurių pateiktas skundas, mums išsiuntė vežėjas, jos automatiškai bus išsiųstos jūsų mums nurodytu adresu arba skundas bus išspręstas kitu sutartu būdu (pvz., grąžinant pirkimo kainą). Arba nurodysime pretenzijos atmetimo priežastis.

10.2. Jei grąžiname pirkimo kainą. Jei skundas bus pripažintas pagrįstu ir jūs pagrįstai prašysite grąžinti pirkimo kainą kaip skundo sprendimo būdą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai jums buvo išsiųstas patvirtinimas apie skundo sprendimo būdą, grąžinsime jums sumokėtą pirkimo kainą grynaisiais pinigais į skundo formoje nurodytą banko sąskaitą.

10.3. Skundžiamų prekių pristatymas Skundžiamas prekes privalote pristatyti per 30 dienų nuo tos dienos, kai jums buvo pranešta apie skundą. Pasibaigus šiam laikotarpiui turime teisę reikalauti saugojimo mokesčio pagal Civilinio kodekso 2120 straipsnio 1 dalį kartu su 2159 straipsnio 2 dalimi. Už kiekvieną dieną bus imamas 1 EUR saugojimo mokestis.

10.4 Neatsiimtų prekių pardavimas. Jei neatsiimate prekių iš patenkintos pretenzijos per 6 mėnesius nuo pranešimo apie patenkinimą, pasiliekame teisę parduoti prekes ir gautas lėšas panaudoti saugojimo mokesčiui sumokėti.

10.5 Įsipareigojimas gavus prekes, dėl kurių pateiktas ieškinys. Be to, gavę pretenduojamas prekes, privalote patikrinti jų komplektiškumą, ypač ar siuntoje, kurioje yra prekės, yra viskas, kas joje turi būti. Į vėlesnius prieštaravimus nebebus atsižvelgiama.

11. Baigiamoji dalis

11.1 Teisės pagal įstatymą. Ši skundų nagrinėjimo tvarka neturi įtakos Pirkėjo teisėms, numatytoms įstatymuose.

11.2 Galiojimas. Ši Skundų nagrinėjimo tvarka (tik vartotojams) galioja nuo 2024 m. birželio 1 d. ir pakeičia ankstesnę Skundų nagrinėjimo tvarką.